Wat ek doen...

Met aanmoediging het ek hierdie blog begin. Vir julle en vir myself. Living Lize gaan oor my ervarings, nuwe wyshede en 'n stoorplek vir al my foto's. Dis interaktief so voel vry om kommentaar te lewer. Die blog sal verander soos die tyd verbygaan, maar vir nou is daar 'n paar stories, gedagtes en ek wil 'n waardevolle moederlysie vir myself maak - en vir die ander dames. Hardloop maar daardeur en vergewe my as ek te veel of te min sê. Ek sal nogsteeds persoonlike boodskappe stuur, maar Living Lize is nou offisieël my BLOG.

donderdag, december 07, 2006

St Nicholas dag – 5 Desember 2006

Ek sou nooit so ‘n ‘pakkies avond’ gehad het as ek nie ‘n au pair was nie. Nederland tref goed onderskeid tussen die religieuse en kommersiële kersfeeste. St Nicholas is ‘n kersvader wat uit Spanje kom. Hy en sy helpers (swarte piete – hulle is swart want hulle kom uit Sapnje?) kom met ‘n stoomboot 2weke voor 5 Desember in Nederland aan. Op TV is daar ‘n spesiale Sinterklaas joernaal wat al Sinterklaas aktiwiteite uitsaai bv sy aankoms, kinders se afwagting (mense slaan tent op by die aankomsplekke) en die Sinterklaas huis waar die pakkies opgemaak word.
Elke kind moet ‘n “verlanglijsje” skryf en aan die Sint stuur. Die swarte piete kyk uit deur die jaar of die kinders soet was en as hulle nie was nie kry hulle geen ‘cadoujes’ nie. Nadat die hele Nederland Sint se bewegings en reëlings gevolg het is alles reg vir die groot aflewering

Ek was die oggend by die kinders se skool waar Sint sou aankom. En interdaad – hy kom met ‘n groot lawaai met Piete op fietse en hy in ‘n Riksa. Hy ry gewoonlik sy perd Americo, maar die wou nog slaap. Die kindes sing Sinterklaas liedjies en die onderwysers word deur Piete op fietse gelaai. Sint skud die kinder se hande en maak geselsies.


Ek is genooi na Florence se klas waar Sint eerste gaan wees. Ag die klassies is so mooi versier en van die kinders het soos Sint of swarte piete aangetrek. Sint en sy SAAG Piet het een van die seuntjies se stoel saamgeneem om korter te maak. Hy bring dit die volgende dag terug.

Die lekkerste van St Nicholaas is pakkiesavond. Die deurklokkie lui en skielik is daar gooiing sake met geskenke voor die deur ( jy reel met die bure). Daar kom ook ‘n brief van St Nicholaas waar hy aan elkeen ‘n gedig neergeskryf het. Die brief gaan oor jou geskenk en wat jy goed gedoen het die jaar. Ook is daar bietjie raad oor dinge waarop jy kan verbeter. Die Hietink gesin het my ooral ingesluit en ek het ook geskenke gekry – ‘n dagboek, CD van Marco Busato (huge hier) en ‘n pienk handdoek. My gedig het net mooi goed gesê o.a. “jy gaat je steeds meer als een Nederlandse gedragen en durf je met rok en al op de (heren)fiets te wagen. Met een brede interesse en een ondernemende geest maak je van jouw verblijf in Nederland zeke het meest. Ga dus maa lekker door met genieten.”

Die aand was baie spesiaal en ek is so dankbaar vir die famlietjie waarin ek is.


2 opmerkingen:

Adam zei

Awww! Dis fabulous. Ek mis die Europese kersfees met elke post al hoe meer...

anria zei

hi lize. dit lyk wonderlik daar. jou familitjie is pragtig. mis jou