Wat ek doen...

Met aanmoediging het ek hierdie blog begin. Vir julle en vir myself. Living Lize gaan oor my ervarings, nuwe wyshede en 'n stoorplek vir al my foto's. Dis interaktief so voel vry om kommentaar te lewer. Die blog sal verander soos die tyd verbygaan, maar vir nou is daar 'n paar stories, gedagtes en ek wil 'n waardevolle moederlysie vir myself maak - en vir die ander dames. Hardloop maar daardeur en vergewe my as ek te veel of te min sê. Ek sal nogsteeds persoonlike boodskappe stuur, maar Living Lize is nou offisieël my BLOG.

maandag, december 25, 2006

Berlyn – die toeriste stad

Ek ontmoet Fabian, Ewald se vriend op die stasie. Ek kon nie mooi onthou hoe hy lyk nie, maar ons het mekaar riglyne gegee. Hy het homself beskryf as iemand met ‘n effense baard en minder hare as wat ek hom laas gesien het. (duitser?) Ons ontmoet en dit was verseker ‘n great idée om my eerste stad en die groot Berlyn met ‘n local te doen.(Dankie Ewald).Hy dra my tas al die pad na Baxpax hostel waar ek sou bly. Lekker sentraal in Frederickstrasse en baie skoon. Ons het dadelik die Gendamen markt gedoen en gluhwein en bradwurts gehad. Na my tweede kersmark besef ek dat daar ‘n standard resep/uitstalling sal wees dwarsdeur my Duitse toer. Kyk uit vir Nepalse musse, neute, hout kersversierings,bradwurts,kristalle en speelgoed.

Wat my die meeste beindruk het was die Belyn Katedraal. Behalwe vir sy ongelooflike grootheid is daar ‘n grafkelder onder die kerk waar al die keisers ens se kiste is. Die kiste is pragtig en afgrond met ‘n kroonbeeld bo-oop. Die hartseer-gesig was die klein kinderkiste en indrukwekkende loodglasvensters. Ek het baie lank hier rondgedwaal.

Almal rave oor die argitektuur in Berlyn, maar ek moet sê ek het miskien te veel eksentrieke geboue verwag. Duitse argitektuur het ek ervaar as glas-behempt en klinies, maar tog baie mooi.

In die hostel ontmoet ek ‘n meisie wat ‘n Amerikaanse uitruilstudent in Liverpool is. Sy wil ‘n orkesbestuurder word en kombineer dus besigheid en musiek – aha!!! Ook ontmoet ek ‘n ouerige Nederlandse dame van Appeldoorn wat op haar eie rondtoer. Sy is ‘n uitstekende voorbeeld van ‘n alleen wêreldreisiger (van Indie tot Australie, ens). Die aande is net leeg as jy alleen toer en nie noodwendig gemaklik is om ‘n drankie op jou eie te drink by die kroeg nie. So ek het vir my ‘n reeks konserte bespreek. Sy aan die anderkant was al 7uur in die bed.

Berlyn is ‘n great toeriste stad wat goed toerus is vir reis en besigtiging. Die stad is skoon en pragtig oor Kersfees, veral die Unter den Linden wandelpad. Daar is baie museums wat ek net nie gedoen het nie, omdat ek nie tyd gehad het nie. My fokus was kersmarkte.

Geen opmerkingen: