Wat ek doen...

Met aanmoediging het ek hierdie blog begin. Vir julle en vir myself. Living Lize gaan oor my ervarings, nuwe wyshede en 'n stoorplek vir al my foto's. Dis interaktief so voel vry om kommentaar te lewer. Die blog sal verander soos die tyd verbygaan, maar vir nou is daar 'n paar stories, gedagtes en ek wil 'n waardevolle moederlysie vir myself maak - en vir die ander dames. Hardloop maar daardeur en vergewe my as ek te veel of te min sê. Ek sal nogsteeds persoonlike boodskappe stuur, maar Living Lize is nou offisieël my BLOG.

maandag, december 25, 2006

Bonn – Be-beethoven

Bonn se claim to fame is Beethoven en dit was ook my groot doel. Ek het n groot glimlag gegee toe ek weer my geliefde Weinacht markte sien. Die Beethoven huis is klein en eers aan die einde van die 12 kamer uitstalling eindig jy in die kamer waar hy gebore is en dus ook Bonn verlaat op ouderdom 14 dink ek. Maar, nie te min, die uitstalling en Beethoven versameling is indrukwekkend. Van sy haarlok, klavier, briewe, viool en gehoorstukke word daar uitgestal. Die kurator-assistant het teen die einde my aan die arm gevat en gevra – there is a concert in 10minutes. COME and attend. Die konsert was ‘n 3D voorstelling van Fidelio, Beetohoven se enigste opera. Jy moet funky 80s 3D brille opsit en dan speel die surround-sound. Daar is ook 4 pillare met monitors op wat die 4 karakters voorstel. Jy kan die monitors beweeg en so die karakters en hul klank beweeg deur die kamer. Was baie innoverend. Beethoven se invloed is onmeetbaar. In elke groot kultuurstad is ‘n standbeeld of huldeblyk aan hom. Ek koop my Deutsche Grammaphone Simf 9 met Jesse Norman en Domingo as soliste en die Weense orkes. Ek was nie lank in Bonn nie, want my neus het geloop en my hande afgevries. Maar ek vat my laaste Gluhwein sluk en is tevrede met my Duitse ervarings.

Geen opmerkingen: