Wat ek doen...

Met aanmoediging het ek hierdie blog begin. Vir julle en vir myself. Living Lize gaan oor my ervarings, nuwe wyshede en 'n stoorplek vir al my foto's. Dis interaktief so voel vry om kommentaar te lewer. Die blog sal verander soos die tyd verbygaan, maar vir nou is daar 'n paar stories, gedagtes en ek wil 'n waardevolle moederlysie vir myself maak - en vir die ander dames. Hardloop maar daardeur en vergewe my as ek te veel of te min sê. Ek sal nogsteeds persoonlike boodskappe stuur, maar Living Lize is nou offisieël my BLOG.

maandag, december 25, 2006

Dresden – my duitse romanse

Dit het begin met ‘n treinrit in ‘n kompartement met 5 SA ouens van Johannesburg. Hulle was oppad Praag toe. Hulle eet Sneeuballe (tipiese Duitse kers-lekker) en kla bietjie oor die ewige kersmarkte. Natuurlik lag hulle toe ek sê ek gaan juis Dresden toe omdat hulle die 800 bestaansjaar van die Dresden kersmark vier. Duidelik was hulle nie romatiese materiaal nie.
Nee dit was Dresden wat my voete onder my uitgeslaan het. Instinktief het ek presies geweet waarheen om te gaan en ek was die ene borrelende toeris, met rooi wange (koue en gluhwein mengsel). Die stad is mooi van stasie toe agterplasie. Die geboue is groot en magtig. Geweldig indrukwekkend. Miskien het die nagligte ook die vuur aangestook. Die groot aantreklikheid is die Zwinger, wat ‘n paleisgebou is. Ook die Spriezelmarkt en Frauekirche. Waar ek die meeste rondgetrippel het was die Spektakel mark in die Schloss hof. Dis ‘n middeleeuse kersmark, met uitstallers wat aangetrek is volgens tema. Selfs die kindervermaak is soos in die middeleeue – hout mallemeules. Wat vir my great was, was dat al die stalletjies beman was met hippies – new age jongmense, dreadlocks, lapklere en kristalle. Net om die kultuur te sien voortleef in hulle as renaissance- innoveerders was vir my great. Ek het ‘n terra cotta gluhwein goblet as souvenir. In Dresden kry jy van kersmarkte tot kultuur en van Monet uitstallings tot Wetenskap uitstallings in ‘n ondergrondse tonnel. Oorweldigende stimulasie en absolute presier.

Geen opmerkingen: