Wat ek doen...

Met aanmoediging het ek hierdie blog begin. Vir julle en vir myself. Living Lize gaan oor my ervarings, nuwe wyshede en 'n stoorplek vir al my foto's. Dis interaktief so voel vry om kommentaar te lewer. Die blog sal verander soos die tyd verbygaan, maar vir nou is daar 'n paar stories, gedagtes en ek wil 'n waardevolle moederlysie vir myself maak - en vir die ander dames. Hardloop maar daardeur en vergewe my as ek te veel of te min sê. Ek sal nogsteeds persoonlike boodskappe stuur, maar Living Lize is nou offisieël my BLOG.

vrijdag, januari 05, 2007

Helsingor

Helsingor is so 45min van Kopenhagen af. Dit is van hier waar jy op die strand kan staan en die Suide van Swede sien. Daar is ook om die uur 'n ferry wat jou oor vat Swede toe. Die hoof toeriste aantrekking is die Kronborg slot wat Shakespear se Hamlet in afspeel. Die slot is pragtig en die dorp ook, maar op hierdie stadium van my toer was my geld min, my skoene papnat en my tone amper dood. Dus was ek ietwat verwydered van die wonder.
Die kasteel is pragtige geleë op die punt van die land en het 'n wonderlike uitsig. Met die dat die kasteel gebruik was vir van koninklike woning, tot Sweedse trofee, tronk tot Nazi ammunisiestoorplek.
Die dorpie het ander aantrekkings en baie duur winkels. Dis pragtig klein. Village life!

Geen opmerkingen: