Wat ek doen...

Met aanmoediging het ek hierdie blog begin. Vir julle en vir myself. Living Lize gaan oor my ervarings, nuwe wyshede en 'n stoorplek vir al my foto's. Dis interaktief so voel vry om kommentaar te lewer. Die blog sal verander soos die tyd verbygaan, maar vir nou is daar 'n paar stories, gedagtes en ek wil 'n waardevolle moederlysie vir myself maak - en vir die ander dames. Hardloop maar daardeur en vergewe my as ek te veel of te min sê. Ek sal nogsteeds persoonlike boodskappe stuur, maar Living Lize is nou offisieël my BLOG.

zaterdag, januari 06, 2007

Qxford

Ons is in die baie bevooregde posisie om vir Christopher North te ken (Ernie se boetie). Die meneertjie doen nou sy MBA in Oxford by die SAID Oxford Business school.
Natuurlik gaan ek en Yolandi vir 'n besoek en sommer 'n private toer.

Dit is amptelik - ek gaan alles in my vermoeë doen om in September te begin swot. Dink nie ek sal dit in UK doen nie, maar verseker sal ek dit doen.
Oxford is inspirerend. Ja, ons was by Christ Church college waar Harry Potter geskiet is, maar bo dit als, is daar werklike tradisie. Christopher vertel van sy spesiale eksamen drag (toga en satyn strikdassie), die verskeie College kore ens. En as jy eers in die studente dorp loop voel dit soos 'n akademiese oozing atmosfeer. Daar is groot katedraal/saal geboue, courtyards, eetsale en grasperke vir rekreasie. Dit was vir my goed om dit met my eie oë te sien, want nou weet ek dat dit bereikbaar is. Jy hoef nie noodwendig net daaroor te dink nie, jy kan dit doen.

Die studente is presies soos ons - klein pubs, kletsgroepe, klein studente huise.

Dit was great. Dankie Christopher!

1 opmerking:

Martie zei

OXFORD ... kan gedoen word en in al
daardie tradisie ... dalk is jy ook daar nodig.. wie weet ...
en tyd sal leer,,,
Intussen, geniet al die opsies !
Entoesiasties,
jou ouma en... oupa sou ook wees