Wat ek doen...

Met aanmoediging het ek hierdie blog begin. Vir julle en vir myself. Living Lize gaan oor my ervarings, nuwe wyshede en 'n stoorplek vir al my foto's. Dis interaktief so voel vry om kommentaar te lewer. Die blog sal verander soos die tyd verbygaan, maar vir nou is daar 'n paar stories, gedagtes en ek wil 'n waardevolle moederlysie vir myself maak - en vir die ander dames. Hardloop maar daardeur en vergewe my as ek te veel of te min sê. Ek sal nogsteeds persoonlike boodskappe stuur, maar Living Lize is nou offisieël my BLOG.

vrijdag, januari 05, 2007

Roskilde

Roskilde is 'n klein dorpie so 20min wes van Kopenhagen. In 980 nC bou die Normaanse koning Herald Blaatand die eerste Seeland se Christelike kerk. Die kerk was eers natuurlik na die Reformasie Protestants. Die Roskilde Dom kerk is nou 'n UNESCO Wêreld Herritage site. Wat ongelooflik was om te sien is dat al die Deense koninklikes nou hier begrawe word. Die grafte is so manjefiek en adel - laat my dink wie nie 'n na-latenskap wil hê nie?

Ook in Rosklide is die Viking museum. Ek voel 'n geweldige band met die Vikings, nog voor ek by die museum was. Die Vikings was glad nie noodwendig 'goeie mense ' nie, want hulle het o.a. kerke afgebreeken dorpies geplunder. Hulle het wel 'n tipe pagan geloof gehad met demone, hekse ens, maar ek dink dit was maar fabels. Hulle was digters en storie-vertellers. Maar heel belangrik, hulle was see reisigers.

Die museum is eintlik spesiaal gebou om 5 opgegrawe Vikingskepe wat aan die Roskilde oewers opevind is ten toon te stel. Wat ook spesiaal is, is dat die opgegrawe skepe inspirasie was om dieselfde skepe weer te bou maar om Viking boumetodes te gebruik en dan sal die skip hierdie jaar 'n tog maak tot in Dublin - wat die Viking 'hoofstad' was. Hulle het ook gevind dat een van die skepeoorspronklik van Dublin was.
Gaan besoek die museum se webtuiste by www.vikingeskibsmuseet.dk

Roskilde is ook groot op musiek feeste. Ek het my Real Group CD by 'n great klein CD winkeltjie daar gekoop. Rosklide is hoe ek Skandenavië gevisualiseer het - dun koue lug, groen heuwels, en 'n donker see.

Geen opmerkingen: