Wat ek doen...

Met aanmoediging het ek hierdie blog begin. Vir julle en vir myself. Living Lize gaan oor my ervarings, nuwe wyshede en 'n stoorplek vir al my foto's. Dis interaktief so voel vry om kommentaar te lewer. Die blog sal verander soos die tyd verbygaan, maar vir nou is daar 'n paar stories, gedagtes en ek wil 'n waardevolle moederlysie vir myself maak - en vir die ander dames. Hardloop maar daardeur en vergewe my as ek te veel of te min sê. Ek sal nogsteeds persoonlike boodskappe stuur, maar Living Lize is nou offisieël my BLOG.

donderdag, mei 10, 2007

Toevallighede

As mens op riglyne leef en spasie los vir improvisasie en verandering dan gebeur daar baie verrassende toevallighede. Soos om rofweg jou pad uit te werk en dan net te ry, maar hier en daar af te swenk soos jy interessante dinge raakloop. My wyse vriend De Wet het gesê :"lize, jy is 'n A tot B mens. Jy hou nie van skielike verandering in die planne nie." Dit was altyd so, maar 'I've changed - HA'.

Hier is 'n paar plekke en dinge wat ek toevallig op afgekom het.

Kasteel Broekhuizen
Ek was oppad Rhenen toe en hier tref die bordjie Broekhuizen my. Ek was toevallig al in 2001 met die koor hier en het 'n foto van my en 2 ander vriende wat die dag 'colourcoded' was saamgebring na Nederland. Al die tyd was dit nie die dorpie Borekhuizen nie, maar Leersum net langsaan waar ons gesing het. Broekhuizen is slegs die kasteeljuweel in die area. Ek het heerlik op 'n bankie gaan sit, op die kasteel landgoed uitgekyk en ge'lunch'.















Amerogen
Pragtige herenhuis van Van Rhede hier in Amerogen. Die mooiste ou dorpie met pragtige bosse!
















Culemborg
Jan van Riebeeck het hier sy jeug spandeer. Ook 'n pratige groen stad met 13Eeuse stadsmure nog.




















Almere







Die stad is langs die Ijselmeer en die uitsig is pragtig. maar somehow doen die Nederlanders niks opwindends met die omgewing nie. Bou aaklige praktiese woonsteltorings en massa 'bewoningsareas'. Maar dan skielik kom daar paar argitektuur prikkels deur en jy kan weer iets moois waardeer.













Diere in Nederland
Die lewe van koeie en skape is idilies hier. Kan ek reinkarneer as 'n lammetjie eendag.


















Nog iets wat ek besef het is dat ek so bewus is van bome, want ek sit heeldag op die 3rde verdieping en sien vir die eerste keer bome vanaf die mikke.

Geen opmerkingen: